Monday, August 15, 2011

mencari sedikit ruang untuk bernafas..

blog bersawang!
mari cuci mencuci mop lantai tingkap semua..
ada yang cakap kat aku blog aku dah beranak pinak ular membiak..
hahahha maaf ye..
ada lagi ke yang dok tengok blog aku nih?
macam tak logik je bila aku fikir..
tapi tapelah..
dah ada yang samapi perasan blog ni bersawang ada ular tu maknanya ada lah yang tengok kan?
terima kasih daun keladi.. ;p

kepergian bukanlah merajuk sebab stat visit dah rendah..
bukan jugak sebab malas yang bertimpatimpa..
sebab kalau cakap malas memang tak bukak dah..
tapi ni bukak je tengok blog list..
haa even aku tak update blog tapi aku masih tengok blog korang..
so jangan risau lah tade orang baca blog korang..
aku tengok sorangsorang punye blog..

sebenarnya kepergian aku yang lg tepat menyepikan diri tu hanya untuk mengambil ruang untuk bernafas..
banyak yang berlaku untuk masa sekarang nih..
kucing pon dah 2 ekor mati dan bertambah lagi 2 ekor yang mana umur baru 4 hari..
rumah baru ni pon dah maken nampak rumahnya..
kalau tak dulu macam rumah pendatang asing dah..
ada meja lipat aja kahkahkah
sekarang pon kewangan agak terjejas tapi alhamdulillah masih ada yang memahami..
kerja pon tak sebab family tak bagi..
dorang cakap lepas raya baru kerja sebab nanti start kerja sekrang raya tak dapat cuti..
alasan boley terima kan? comel je alasan. ahahaah!
so sekarang berniaga dibazaar..
dapat lah siket duet poket..
alhamdulillah tercapai sudah niat untuk beli barang bilik guna duet sendiri..
walau cuma set katil, lemari, kipas baru and siketsiket laen aku masih bangga guna duet aku sendiri dan beli di ikea! hahahaha tak beli kat kedai tepi jalan. ;p

sekarang maybe tanam hasrat nak kejar semula pembaca blog..
dah banyak kali ni cakap tapi buatnya dak..
tapi kali ni serius..
nak aktif semula menaep blog..
harap masih ada yang memberi sokongan.. :)

saja nak tepek pic baru. hahahaha *muntah

p/s :: merindui kawan blog sebenarnya. memahami.. 

No comments: