Tuesday, October 12, 2010

peringatan untuk semua!

malaysian,,
please please please..
ni permintaan dari salah sat rakyat malaysia yahhh..
tolong hormat polis!
banayk dah citer pasal polis..
barubaru ni kecoh pasal VIDEO (pelase click)
aku sebenarnye bukan lah rakyat yang sentiasa menyokong kerajaan..
bukan sebab abang aku polis..
bukan sebab citacita aku polis..
bukan sebab aku bekas kadet polis..
tapi sebab aku tahu undangundang negara even tak banyak..


tentang video tuh,,
setahu aku dan memang aku tahu ini adalah betul,
kita sebagai rakyat biasa tade hak langsong untuk tulis pape atas buku polis..
dan ape masalah die nak cakap polis tuh curik ic and lesen die?
kamon laaa..
polis tuh mintak ic and lesen AND wanita itu memberi by hand kot..
banayk aku bace komen..
ade yang salahkan polis dan ade yang salahkan perempuan tuh..
perempuan tuh "melatah teruk" kot..
and die memang silap sebab tanak ikot polis tuh g balai..
aku tengok polis tu da sehabes lembut dengan perempuan tuh..
kenape masih ade nak salahkan polis tuh..
maaf bukan back up tanpa melihat dan mendengar..
dakni tengok video tuh lebey 5 kali kot..


ramai jugak yang up pasal bangsa..
hahh ni aku tak suka..
weh kata satu malaysia..
jangan cakap pasal bangsa..
kita semua ade hak kalau pasal agama..
please ea semua?
aku tahu semua marah..


aku update post ni bukan sebab bangsa agama atau belahkan sesiapa..
kalau wanita itu adalah melayu pon aku akan update post nih..
dan aku tahu di kalangan melayu pon akan ade manusia yang bersifat macam nih..


lagi sekali dakni nak cakpa,,
please hormat polis..
tayah cakap fuck polis atau tak perlukan polis atau pape tentang polis..
korang kalau kene ragut,rogol,samun bunuh ke ape cari polis jugak..


p/s::: peace yoo.semua dah besar.1 malaysia.. :))

No comments: