Friday, September 3, 2010

hari raya datang lagi!!!!

assalammualaikum dan salam sejahtera semua..
wahhh baek je anak sape nih..
anak bapak la.hekhekk. ;p

sekarang adalah jam 8.4opm pada hari jumaat bersamaan 3/9..
sekolah pon dah start cuti..
u and kolej pon manyak dah start cuti..
kolej aku je sengal ubi tak cuti lagi..
tapi tape la coz aku ni dah cuti pon..
tadi baru habes exam web proggramming..
seronok aja aku menjawabnye..

korang semua balek kampung biler je?
esok?lusa?ke sehari nak raya baru balek?
ke korang da sampai kampung pon?
untuk yang belajar jauh mesti terasa je kan nak balek kampung..
jumpa ayah dan bonda..
duhai bondaaaa duhai ayahdaaaa dengarlah rayuan anakda yang jauh di mataaaa
hahahahhahaa
tak sedap langsong kau nyanyi amie..

aku balek gombak hari ahad nih..
sebab budak umah ni ade sorang junior..
die last paper esok petang..
so aku lek gombak pagi ahad la..
sian plak die nak dok uma ni sesorang..

okay da tatau nak bebel ape dah..
nak ucap kat korang semuaaa ni ha..

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan errrr batin..
maaf kalau dakni ade buat salah,,
ade tercakap mende bukanbukan,,
ade termaki tak semenamena,,
ayat yang dakni guna ade menyaketkan hati ke..
ade terkena mengena dengan korang ke..
ade terkasar bahasa ke..
banyak lagi la ke ke ke..
maaf yeee..
yang mane bawak kereta tuh bawak leklok..
ingat makpak sedara mara rindu nak bersama korang..
yang mane menumpang kawan pesan kat kawan bawak leklok..
korang jangan pi bantai tido pulak..
aku paneh ati tol kalau orang dok belakang nak membuta aja..
yang mane naek bas,naek tren naek lori semua tuh baca doa..
doa tuh penting untuk setiap mende kite buat..
tanak bace doa pon,bismillah la cukop..


okay semua?
nah kad raya aku buat..
aku bukan copy paste internet okay..
pic aja aku amek tenet then aku gabunggabung aja..
ayat semua dari hati..
lagilagi part duet raya tuh..
hahahahaha


p/s::: selamat hari raya semua warga malaysia tak kira bangsa atau umur..
tak kire berada di mana mana pon..
ampun maaf.. :))

3 comments:

h4ni3 said...

selamat hari raya amie!

balik gombak?
alahai... dekat jer tu =)

Redbloodsnow said...

aku lak x balik kpg. tiap taun beraya kat bandar je :( bosan....xde kpg arr...sobsobsob :(

bylindakitchen said...

selamat hari raya amie.
nantie pas raya pastikan badan naik 4kg yerk.
hehhhe