Monday, May 3, 2010

jumpe lagi setelah lame tak jumpeeee.. :))

da lame tak update blog..
lame giler punye giler..
kemalasan yang sangat terok weh sekarang nih..


okay banyak yang aku nak citer tapi citer siket je lah kan..
kang banyak kang abes korang tak larat bace..
kekkeke


aku dah habes presentation besarr punyeee..
mengigil okay time aku pegang mouse tuh..
tapi ilek ilek try untuk fokus..
habes je presentation tuh make dengan segale hormatnye telah habes lah segalenye..


now aku baru sampai perak..
hari jumaat tuh aku on9 ym then cet ngan abg aku..
tetibe die cakap die nak pergi ganu dalam jam 9pm..
time tuh da jam 6pm..
aku pon ngan slambek adap cakap nak ikot..
die cakap cepat..
aku pon cepatcepat siap then pergi medan gopeng ngan dak umah..
sampai dalam jam 1opm kot..
da lambat da time tuh..
naseb baek mood abg aku still ok..
then sampai ganu jam 5am..
siapsiapsiap hari esoknye mak abg aku pergi candat sotong kat laot..
aku dok bilik sesorang..
esoknye lek gombak..
otw lek tu nampak eksiden terok weii..
huhuhuhuh


tghari td bertolak kuar umah pergi hentian duta..
ingat nak amek tiket awal tapi tade..
so amek tiket jam 3pm..
sampai umah teros cam tade mood..
tatau nape.
now da ok siket tapi mood stadi still tade lagi..
tolonglah datang mood stadi..
rabu exam wehhhh..
huhuuh


da lahhh..
kang habes 1 hari korang bace post aku..
tata and adiosss..
jumpe lg next time..
tataaa..


p/s::tak sabar nak abes exam.. :)

1 comment:

sugar2 kapas strawberry said...

uish g jln2 dlu bru jwb exam??
hihihi..