Sunday, April 4, 2010

untuk kau yang bercouple..

wehhhh aku marah nih..
haaa haaaa..
mesti tak takot kan?
ekekekekee..


ekceli bukan nak marah pomm..
just nak tegor..
kat memane couple je lah kat luar tuh..


tolong tolong tolong lah tayah libatkan orang laen kalau kau gadoh ke ape..
tolong lah tak payah bersikap kebudakbudakkan..
tolong lah okay..
kalau kau tanak die tolong lagi sekali bersikap jujor..
bagitahu aja yang kau tanak die dan biar die saket menanges..
bagitahu aja yang kau dah ade yang laen dan biar die terseksa..
itu lagi baek untuk mase sekarang dari kau biar die saket,terseksa menanges tak henti biler die dah mule mengharap kat ship tuh..


orang tu budak kecik la wehh..
sekolah pon lom habes lagi aku agak..
ke baru habes..
yang kau dok maenmaen dengan die kenape?
kau dok bagi harapan kat die..
mane die tak saiko sampai camtu sekali?
kau buat die nanges then pujok lek..

buat die nanges then pujok lagi..
yang die lak aku tatau kenape oweys tolak tepi salah kau..




aku tatau kau bebetol siyes ke tak ngan ship kau ngan die tapi aku nak gtau kau yang die dah anggap siyes ship kau dengan die..
banyak dah ni aku dengar citer pasal korang..
yang sini cakap tu yang sane cakap tuh..
ade yang kene sound ade yang kene itu ini..
tapi lastlast semua kol aku dok ngadu..
aku agak mybe sebab kau kawan aku dan awek kau adek angkat dak gedik aku..
so merekamereka semua dok nak ngadu kat aku ajaaaaa..
rimas tahu tak?
awek kau pon biler korang gado dok pesan bagai jadah alam kat dak gedik aku..
sampai aku cakap kat dak gedik aku,tayah layan..


saiko dohh kamukamu..
aku tahu dak gedik aku baek.
dok layan adekadek die mengalahkan layan aku..
tapi please jangan sampai die rimas dan mengadu kat aku macam malam tadi..
kang tak pasalpasal aku open table dok ceramah korang..
okay?




jagelah die kalau kau rase kau siyes nak die..
hati die untuk di jage..
kalau kau tanak die just let go pape yang pernah terjadi..
jangan maenkan die lagi..
masengmaseng dah besar untuk fikir..


p/s::: bukan nak hentam kau sebagai kawan aku tapi just nak nasehat even aku rase aku tak sempurna untuk nasehat kawankawan aku.. :)

10 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

sy pon xsuke bila org lain gadoh kita skali yg dia heret..rimas seyh..

Nonny Atika said...

ittu masalahnya bila yg sorg kapel for fun, yg sorg lagi cinta mati..tak kemana~

Rina Rossoneri said...

huhuh biasa ah...byk kapel y slalu mengharapkan kwn dia dpt selesaikan masalah dorg..mcm kwn aku lagi lah, drp form 5 kot, dia dok tolong relationship kwn aku nih..xtolong serba salah wei..sebab kwn aku ni nye bf pun, kwn ktorg gak..hmm entah lah

hologramisfera said...

couple satu beban.

amie said...

cik gulegule kapas,,
dakni pom..
:)

amie said...

cik nay,,
yahh betol tuh..
:)

amie said...

rossoneri,,
:)

amie said...

cik pp muncet,,
uikks??
macam baru keciwa..
:)

Azah Rahaman said...

saya tak kapel pun.. hahahahha

nolez said...

oh ho i c