Saturday, January 30, 2010

gangguan makhluk???





eh eh eh..
before membebel nak tanye la kan..
korang caye tak kat makhluk halus ni ek???
orang cakap jangan caye tapi ip tak caye mende tu ade kan..


semalam kuar kat paper pasal msn(sekolah sukan) kene gangguan nih..
aku tak tertarek pon sebenarnye nak bace..
aku juz tertarek biler pk,,
kenape mesti biler msn yang kene ganggu sampai kuar paper???
da banyak pon sebenanye sekolah kene kacau kan..

ekceli kalo da name dok sek berasrama tu mesti akan kene kacau..


mybe sebab tu sekolah yang diJAGA oleh kerajaan kan..
ouh berbau politik di situ..
maap untuk yang merasakan post ni agak melampau..
bek mintak maap awalawal coz nnt kene tarek naek court
lalalalala

okeyh rumah aku sekarang maken ramai yang merasakan ade yang mengacau..
wokk aku sedang dudok di bawah berseorangan..
hahahhaha macam vavis ko ni amie..
penakot macam syial tapi nak wat post pasal mende nih..
gagagagag
semalam ade sorang nampak kat luar umah mende putih terbang lajuu..
apakah???
aku penah nampak kat luar tingkap bilik seakan kepale kat bayang pintu umah belah sane..
apakah???
budak umah banyak yang dengar pasal bunyi orang menaep kat keyboard..

ouh aku mendegarkan hal yang sama malam tadi biler aku terjage jam4..
sangat takot mase itu ok..
apakah itu???
sedang dudok bersendirian di dalam bilik ade pulekkk angin sepoisepoi bahase melintas di tepi..
apakah jugakk???


hahahaaha..
rase macam aku reka cite tak??
macam la jugak kan..
tapi siyesly itu yang kami rase sekarang..
tolong lah jangan aku terjaga lagi waktu mlm yang sunyi sepi..




p/s: aku seorang yang penakot paham?hahahah
      

No comments: