Tuesday, September 1, 2009

merdeka!!!

okeh..slam merdeka tok sume..malam tu aku tak kua pon..dok uma je..kemalasan melanda tok mud aku kua dari uma..merdeka kali ni tak meriah kan??petang tu aku kua tok bawak lappy aku pegi lowyat..jalan tak jem pom..sampai aku tak sedar yang malam tu nak masok malam merdeka..dan satu mende yang wat aku tak sedar,,aku tak demam pon..setelah sekian lame..tiap kali nak merdeka ngan new year,aku mesti demam..tapi kali ni aku tak demam pon..yeayy!!!haahahha..now aku da lek perak..tiket bas aku naik tadi jam 8.30..berat hati je nak lek..huhuhu..tak puas..aku rase,,puasa taon ni eben baru 3 ari,,makan minom aku terjaga je kat uma kat gombak nun..n kat perak,,tak sahur,,buke pon makan beli..nak buke makanan mak aku masak..tapi tape la..anak perantau kan??hahhahha..sampai uma je aku teros tuka baju and buat keje aku sebagai seorang manager yang sangat la tak di iktiraf..hikk..alhamdulillah,,keje kali ni aku tak rase sangat tekanan yang ade..maceh tok semua ahli group aku yang memberi kerja same..aku baru pas wat idea and sinopsis tok video animation kiteorang..aku tgk ade yang tengah edit gambar,ade yang melaporkan diri tengah lukis animate,dan ade yang tgh buat dialog tok video koteorang..k la..aku nak sambung wat keje..salams semua..

4 comments:

dakMikez said...

ko blajo katne, capp??

amie said...

cap??
cam prapp pggel aku..
huuhhuh..
kat perak la..
nape??
nak datang melawat aku??
ahakss..

dakMikez said...

aku manggil ko irpac jela ehh. ekekke.
nati jap gi buking tiket sat,.

amie said...

irpac??
huahuahua..
belit lidah..
ok ok..
aku tggu kedatangan ko...
hehehehhehe