Tuesday, September 1, 2009

keje siap!!!

keje tok wat proposal animation aku da siap!!!hahahha..aku sangat la epi coz pasni juz nak tggu lect ckp mulekan pojek 2 je..so wat mase ni aku da boley rileks ikot suke ati la..pas da wat keje sume td,,pas da siap,,aku ym dak group aku tanye ape tak puas ati..yelaa,,as a manager tok pojek ni,,aku kene maen pranan..tanye ade tak puas ati ke dengan pembahagian tugas,wat keje ape sume..dan jawapan,,puas ati..sume adil dan saksama..cehhh..hahahaha..sepanjang wat pojek ni,,mmg ym aku sentiase on je coz bebudak yang laen bukan dok 1 tempat ngan aku..so if dorang ade nak tanye pape ke,soh aku tlg wat pape ke,senang la kan..tade la dorang kene adap muke aku 24jam..ehheheh..then pas abis sesi soal jawab,slambek tanye aku bile nak dapat gaji..cakap wat keje pai tak tido malam la bagai..hauhuahah..aku manager je weh..sile la tanye penerbit lak..miss faizah..tengok die bagi gaji siket ke tak..ahhahaha..nka beli kete yaa???aku yang manager ni pon,,moto tade..pe citer??hueee..k lah..aku tgk sume pon da penat an..ni da 2 org teros lelap pas da suson ketas keje..aku pon nak wat keje laen siket-siket..salamsss.......

No comments: