Thursday, August 27, 2009

saket...

rase cam shit giler bile kene tahan saket yg da lame tak pena datang berkunjung..da lame sangat dada aku tak saket..since aku stop amek jadah yang berasap tuh..malam ni saket tu datang lek..memang la aku kene tahan je kan..seksa jiwa raga aku..nak tahan napas,,takley..rase cam teros jalah aku taley napas if wat camtu..nak try tarek napas dalam-dalam pon,takley..tak sampai je napas aku ni nak tarek dedalam..nak hembos abes-abes pon taley..cam sume nye tersekat..try bernapas plan-plan tapi maken saket je aku rase time nih..wat-wat sehat depan bebudak umah ni..kalo tak,dorang mesti soh aku g spital..aku tanak la nyusahkan dorang (padahal aku memang takot nak g spital coz nnt kene cucok) kakkakaka..so yang aku ley wat,,tahan je lah..hukkk..
petang tadi lak,,aku mengalami kesakitan perot yang sangat la tak menyenangkan hati aku tok belajar dan buat kuiz..cam syiallll je..dan-dan aku nak kuiz la nak datang saket perot..till aku lek umah,,tak ilang lagi saket perot aku..sampai aku tak pegi bazar tok beli makan berbuka pose..pas buka,aku rest jap..alhamdulillah ilang siket-siket..tapi now still saket lagi..hukkkkk

No comments: